Mit gondoltok erről: meleg párokkal reklámoz a Coca-Cola

Desktop
A vitatott plakátok (forrás: 24.hu)

"Budapestet ostromolja a homoszexuális lobbi" szöveggel támadta be a Pesti Srácok a Coca Cola cég új metrós plakátjait, melyek az azonos neműek közötti szerelem elfogadását hirdetik.

A Coca-Cola #loveislove, azaz "a szerelem az szerelem" feliratú, egy női, illetve egy férfi szerelmespárt ábrázoló reklámok a fővárosi metróállomásokon jelentek meg.

A Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) közleményében azt írja: ők nem felelősek a metrós reklámokért, a BKV felületeinek reklámcélú hasznosítását külső, szerződött partnerek végzik.

Azóta már online petíció is megjelent, mely egyrészt a hirdető bojkottjára szólít fel, másrészt segítséget kér a plakátok eltávolításában, illetve "a gyermekeket, a családokat és az egész társadalmat megcélzó homoszexuális lobbi megfékezésében" - írja az Index.

Boldog István fideszes képviselő Facebook-oldalán osztotta meg véleményét: addig nem iszik Coca-Colát, amíg a cég el nem távolítja a plakátokat. Erre Alföldi Róbert színész-rendező is reagált: ő ugyan nem sok kólát iszik, "de a szerelem, az szerelem! Petíció ide vagy oda. És elég jó plakátok!!!!" - írja posztjában.

A Coca-Cola cég közleményt adott ki, amiben elmagyarázzák, mit és miért szeretnének kifejezni a #loveislove címkével futó hirdetésekkel: a Sziget Fesztivál idei témája a Love Revolution, azaz a Szeretet forradalma, amellyel a cég örömmel vállal közösséget, mert az egyenlőséget és a sokszínűséget alapvető értékeiknek tartják. A több országban is megjelenő, szivárványos palackcímkénk is ezt fejezik ki, ezen értékek előtt tiszteleg - írja a 24.hu.

"Ezt a kampányunkat városszerte kihelyezett plakátokkal kísérjük. A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel, hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni: a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre, hogy a szerelem érzése ugyanaz. Számos reklám esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem.  Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől" - írja a cég közleményében.

Végül is, egy nagy multinak ingyenreklámot csinál mindenki, az is, aki homofób és az is, aki kiteszi magát kólásüveggel a facebookra.

Ti mit gondoltok? Írjátok meg!

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?