Telefonos csalóra figyelmeztet az adóhatóság

Oszd meg másokkal!

Desktop
A kép illusztráció

Egy adózótól származó értesülés szerint egy telefonos csaló a NAV nevében az ügyfelek bankszámla-adatainak megszerzésével próbálkozott. Az ismeretlen telefonáló azt állította, hogy az ügyfélnek túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámla-számának megadását követően tudják átutalni.

A NAV telefonon soha nem értesíti az adózókat, és nem kéri el ügyfelei bankszámlaszámát vagy egyéb bizalmas adatait - írja a Nemzeti Adó- és Vámhivatal annak kapcsán, hogy a hatóság telefonos csalóról értesült.

Az adóhivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, vagy folyószámla-kivonaton tájékoztatja az érintetteket például az esetleges túlfizetésekről. A telefonos megtévesztésből eredő kellemetlenségekért az adó- és vámhatóság nem vállal felelősséget.

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Hol-mi toplista

Helyi közösségek a Facebookon

Partnerek